Čas za novo zgodbo

Na svoji poslovni poti sem doživela že marsikaj. Za enega največjih in najbolj zahtevnih izzivov sem se pravzaprav odločila sama. Predlani sem namreč začutila, da zgodba Stare pošte ne vibrira več z mojo energijo. Želela sem narediti korak naprej, iti stopnico višje. In tako se je začela rojevati nova zgodba – zgodba Cveta gora.

Spremembe so edina stalnica v življenju

V naši hiši je nekoč bila pošta in po tem je zgradba tudi dobila svoje ime: Stara pošta. Ko sva z Juretom hišo, ki je prej dolga leta samevala in propadala, kupila in začelo z njeno obnovo, je Jure želel, da bi to ime ohranili in iz njega gradili našo poslovno zgodbo. V hiši sta bila tako na začetku hostel ter bar oziroma okrepčevalnica, ki je bila namenjena predvsem kot zbirališče za domačine.

Žal si sama take vrste turizma po tem, ko sem pustila službo in se posvetila razvoju najine poslovne zgodbe, nisem predstavljala. Veseljačenje do jutranjih ur, ki se je dogajalo v baru, je začelo motiti druge goste, ki so si želeli predvsem mir in tišino. In priznam, tudi sama sem se vedno slabše počutila s tako ponudbo, poleg tega pa smo začeli dobivati tudi vedno več pritožb, da to dvoje preprosto ne gre skupaj. In na koncu sva se morala odločiti, kakšne so najine prioritete.

Vedela sva, da želiva svojo zgodbo graditi predvsem na turizmu z dodano vrednostjo, za razvoj katerega Jezersko z vsemi izjemnimi naravnimi danostmi ponuja popolne pogoje. Tako nama je hitro nama postalo jasno, v katero smer bo šla najina zgodba. Priznati moram, da so se takrat, ko smo spremenili zgodbo, največje spremembe začele dogajati (v) meni. Kmalu sem tudi dojela, da moja lastna vizija turizma v nobenem primeru ni povezana s hostlom, zabavami in barom. Vedno bolj sem začela poslušati goste in njihove komentarje ter povratne informacije: Kaj jim je pri nas všeč in kaj ne, kaj lahko izboljšamo …

Ime Stara pošta definitivno vidim kot ime zgradbe, v kateri si gostje odpočijejo, se okrepčajo z našimi butičnimi izdelki, potem pa »odrajžajo« naprej. Vendar pa so vsi naši izdelki prerasli zgodbo Stare pošte in v sebi sem vedela, da potrebujejo nov brend, ki bi predstavljal in lepo zaokrožil celotno zgodbo. Tako se je začelo in predlani je padla odločitev, da naredimo celoten rebrand naše zgodbe. In tukaj se je šele začela prava ‘zabava’: Verjetno si lahko predstavljate, kako zelo težko je zamenjati celotno zgodbo in popolnoma obrniti ploščo. Mene to ni ustavilo in začela sem pisati in pisati. Nanizala sem več kot 150 različnih imen in se na koncu odločila za ime Cvet gora. To ime je najbolj zavibriralo z mojo energijo. Začutila sem, da me to ime in ves brend, ki stoji za njim, najbolje opišeta. Z njima sem se lahko najbolje poistovetila.  

Hkrati sem vedela, da moram nekako vsaj v nekem manjšem obsegu obdržati tudi ime Stara pošta, saj si ta krasna hiša, ki je v vsem svojem obstoju dala že toliko skozi in ji ne pravim zaman ‘železna lady’. Z oblikovalko sva se odločili, da bo ime Stara pošta še naprej ostalo del naše zgodbe in zdi se mi, da ga je znala odlično umestiti na logotip. Tako delček Stare pošte navkljub spremembi imena in zasnove celotne zgodbe še vedno ostaja z nami. Ne nazadnje se je s Staro pošto vse začelo.

Zakaj torej Cvet gora?

Če kdo vpraša mene, je zame ime Cvet gora nekaj najlepšega, saj je vanj zajeto vse najboljše, povezano z Jezerskim. Pogled na mogoče vršace mi vedno vzame dih, poleg tega pa je narava na Jezerskem resnično bogata z različnimi rastlinskimi vrstami, zato je cvet kot krona narave preprosto moral biti v mojem imenu.

Naravnost fascinantno mi je, kako iz majhnega semena na koncu zraste nekaj tako veličastnega, kot je rastlina. In to navkljub vetru, dežju, soncu in ostalim izzivom. To še posebej pride do izraza v višje ležečih področjih, kamor spada tudi Jezersko. Če na primer pogledamo cvet planike, se lahko le čudimo nad tem, koliko vremenskim pogojem se je ta droben in na videz krhek cvet zmožen zoperstaviti. In enako kot cvetlice me fascinirajo tudi drevesa. Vedno jih opazujem z velikim spoštovanjem – gola, razvejana, upognjena, preklana, zvita, zavita, a še vedno veličastna.

Z imenom Cvet gora sem se resnično našla. V njem sem našla svojo vizijo in navdih, da svojo gorsko zgodbo razvijem tako, kot čutim v sebi. To, da se izražam pristno in avtentično ter svojo poslovno zgodbo razvijam moj način, je zame vredno največ.

  • Preberite tudi